Ministerul Fondurilor Europene (MFE) a postat pe site-ul propriu următorul anunț:
“MFE pune la dispoziția celor care testează aplicația MySMIS 2014 un instrument prin care pot semnala eventuale dificultăți în accesarea sau introducerea datelor în MySMIS 2014, anume serviciul Helpdesk de pe site-ul Ministerului Fondurilor Europene – www.fonduri-ue.ro, secțiunea Contact.
Accesarea secțiunii Helpdesk pentru adăugarea solicitărilor, precum și pentru urmărirea rezolvării acestora se va face din “Meniu utilizator”, vizibil în secțiunea Contact a site-ului MFE după autentificarea utilizatorului. Principalele avantaje ale folosirii acestei secțiuni sunt pe de o parte faptul că utilizatorii sunt informați permanent despre stadiul solicitării lor, pe de altă parte termenele mai scurte de răspuns, dat fiind că acest tip de solicitări nu va fi asimilat regimului juridic al petițiilor, ci reprezintă un mod de a sprijini publicul pentru utilizarea aplicației informatice.
Formularul “Sesizare nereguli” va fi în continuare disponibil publicului, fără a fi necesară înregistrarea în site, însă utilizarea acestuia va presupune strict semnalarea (documentarea) neregulilor.
În perioada următoare, MFE are în vedere extinderea helpdesk-ului asupra solicitărilor telefonice.
Echipa ministerială care gestionează fondurile europene mulțumește public tuturor echipelor care au gestionat anterior fonduri europene, pentru activitatea acestora și pentru crearea unei expertize valoroase, rămasă la nivelul personalului MFE.”